ЦЕНТЪР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ
КЪМ „ХАРМОНИЯ 1”ООД
УЧЕБЕН ПЛАН
ЗА НАЧАЛНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ С
ПРИДОБИВАНЕ НА ТРЕТА СТЕПЕН НА ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ
Професионално направление | Аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти | Код:213 |
Професия | Компютърен аниматор | Код: 213050 |
Специалност | Компютърна анимация | Код: 2130501 |
Степен на професионална квалификация | трета |
Очаквани резултати от обучението:
по ДОС за придобиване на квалификация по професии, публикувани в ДВ от началото на 2016 г.
ЕРУ 1 Здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и опазване на околната среда
Резултат от учене
1.1 |
Съдейства на работодателя за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на работното място |
Знания | Познава разпоредбите за осигуряване на ЗБУТ на работното място
Описва средствата за сигнализация и маркировка за осигуряване на ЗБУТ Представя информация за нормативните разпоредби, касаещи осигуряването на ЗБУТ за конкретната трудова дейност Представя информация за рисковете за здравето и безопасността при извършваната трудова дейност и свързани с нея трудови дейности Представя информация за мерките за защита и средствата за сигнализация и маркировка за осигуряване на ЗБУТ Посочва разпоредбите за провеждане на инструктаж на работещите по правилата за осигуряване на ЗБУТ |
Умения
|
Участва в прилагането на мерките за предотвратяване, намаляване и ограничаване на рисковете за здравето и безопасността на работното място при различни трудови дейности
Инструктира работещите в екипа по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (ако е приложимо) Контролира прилагането на необходимите мерки за защита Използва средствата за сигнализация и маркировка за осигуряване на ЗБУТ |
Компетентности
|
Създава организация за изпълнение на трудовите дейности при спазване на нормативните разпоредби за осигуряване на ЗБУТ
Участва в процеса за осигуряване на безопасност при работата Изпълнява трудовите дейности при спазване на необходимите мерки за осигуряване на безопасност Проявява отговорност към останалите участници в трудовия процес |
Резултат от учене
1.2: |
Участва в създаването на организация за осъществяване на превантивна дейност по опазване на околната среда |
Знания | Посочва разпоредбите за опазване на околната среда
Описва основните изисквания за разделно събиране на отпадъци Познава разпоредбите за съхранение, използване и изхвърляне на опасни отпадъци |
Умения | Организира сортирането на опасни продукти и излезли от употреба материали, консумативи и други при спазване технологията за събиране и рециклиране
Организира съхранението на опасни продукти и излезли от употреба материали, консумативи и други при спазване технологията за събиране и рециклиране |
Компетентности
|
• Способен е да анализира възможните причини за замърсяване на околната среда и да съдейства за тяхното предотвратяване |
Резултат от учене
1.3: |
Създава организация за овладяването на рискови и аварийни ситуации |
Знания | Описва основните рискови и аварийни ситуации
Описва основните изисквания за осигуряване на аварийна безопасност Посочва основните стъпки за действие при аварии и аварийни ситуации Изброява видовете травми и методите за оказване на първа помощ Познава реда за разследване на трудови злополуки |
Умения | Спазва мерките за осигуряване на пожарна и аварийна безопасност
Спазва правилата за действие при аварии и аварийни ситуации Предотвратява опасните ситуации, които могат да възникнат по време на работа • Оказва първа помощ на пострадали при трудова злополука и авария |
Компетентности | • Съдейства за предотвратяването на рисковете за възникване на пожар или аварийна ситуация
• Участва в овладяването на възникнал пожар или авария в съответствие с установените вътрешнофирмени правила за пожарна и аварийна безопасност |
ЕРУ 2 Икономика | |
Резултат от учене
2.1: |
Познава основите на пазарната икономика |
Знания | Описва общата теория на пазарната икономика
Запознат е с основните икономически проблеми Посочва ролята на държавата в пазарната икономика Изброява видовете икономически субекти в бизнеса |
Умения
|
Ориентира се относно функциите на различните икономически субекти
Информира се за успешни практически примери за управление на различни бизнес начинания |
Компетентности
|
• Способен е да идентифицира успешни практически примери за управление на бизнес начинания |
Резултат от учене
2.2:
|
Познава характеристиките на дейността в предприятие |
Знания | Посочва основите на пазарното търсене
Описва принципите на пазарното предлагане Дефинира основни икономически понятия – приходи, разходи, печалба, рентабилност |
Умения
|
Обяснява основни икономически понятия в контекста на дейността на организацията
Прилага принципите на пазарно търсене и предлагане в дейността си |
Компетентности
|
• Способен е да анализира икономическите принципи в контекста на |
ЕРУ 3 Предприемачество | |
Резултат от учене
3.1: |
Познава основите на предприемачеството |
Знания | • Описва същността на предприемачеството
• Обяснява принципите на предприемаческата дейност • Посочва видовете предприемачески умения |
Умения
|
Проучва предприемаческите процеси, свързани с дейността му
Анализира практически примери за успешно управление на дейността на организацията |
Компетентности
|
• Предлага нови идеи за успешно изпълнение на трудовите дейности |
Резултат от учене
3.2:
|
Формира предприемаческо поведение |
Знания | Посочва характеристиките на предприемаческото поведение
Изрежда видовете предприемаческо поведение Описва факторите, които влияят върху предприемаческото поведение |
Умения
|
Прилага в дейността си подходящи предприемачески идеи
Идентифицира нови пазарни възможности Преценява необходимостта от промени, свързани с подобряване на работата |
Компетентности
|
• Способен е да предложи решение за оптимизиране на трудовите дейности |
Резултат от учене
3.3:
|
Участва в разработването на бизнес план |
Знания | Изброява основните елементи на бизнес плана
Описва изискванията и етапите при разработване на бизнес план Посочва факторите на обкръжаващата пазарна среда |
Умения
|
Анализира възможностите за развитие на дейността на дадена организация
Прилага изискванията за разработване на бизнес план |
Компетентности
|
• В екип разработва проект на бизнес план |
ЕРУ 4. Основи на анимацията | |
Резултат от учене
4.1: |
Познава развитието на анимацията |
Знания | Изброява основни етапи в развитието на визуалните изкуства
Назовава характерни особености на отделните етапи от историята на анимацията Идентифицира видовете анимация Описва ролята на компютърната анимация днес |
Умения
|
Използва елементи, символи, образност от историята на визуалните изкуства в проект
Разбира влиянието на историческите етапи върху съвременното развитие на анимацията Изследва методи и техники от традиционната и от останалите видове анимация Проучва новите тенденции в компютърната анимация |
Компетентности
|
Способен е да проследи развитието на технологичния процес при създаване на анимация
Способен е самостоятелно и в екип да предложи съвременна интерпретация на сюжет, образност, техника от традиционната и от останалите видове анимация, или визуалните изкуства |
Резултат от учене
4.2: |
Спазва основните принципи на композицията |
Знания | Описва основните елементи на композицията: линия, форма, цвят, обем, светлосянка, фактура и текстура
Описва визуалното въздействие на композиционните елементи Назовава принципите на композицията: равновесие, единство, композиционен център Изброява композиционните средства: ритъм, контраст, нюанс, пропорция, мащаб и др. Описва видовете композиция Обяснява понятието композиционен център |
Умения
|
Тълкува символичното значение на елементите на композицията
Изгражда визуално послание чрез елементите на композицията • Анализира дадена композиция • Прилага принципите и средствата за постигане на хармонична композиция • Избира целенасочено обоснован композиционен център |
Компетентности
|
• Способен е самостоятелно да изгради въздействаща композиция по задание с ясно послание, съобразена с основните принципи |
Резултат от учене
4.3: |
Използва цвят и цветни съчетания при изграждане на композиция |
Знания | Дефинира основните параметри на цвета
Разграничава хроматични и ахроматични цветове Посочва различни подходи за съчетаване на цветове Описва типовете цветни контрасти Обяснява психологическото въздействие на цветовете |
Умения
|
Избира цветове според тяхното символично значение
Аргументира се за избора на цветови решения в проект Прилага методи за съчетаване на цветове Съставя цветни композиции за внушаване на настроение, емоция, характер |
Компетентности
|
• Способен е да предизвика асоциации и впечатления чрез комбиниране на цветове в композиция |
Резултат от учене
4.4: |
Прилага основните принципи на анимацията |
Знания | Изброява принципите на анимацията
Описва подходите за реалистично предаване на движенията в анимацията Обяснява пресъздаването на драма и емоция чрез движещи се изображения Познава структурата на формите Разграничава методите за изобразяване на движение с последователна анимация и от поза до поза (Pose to pose и Straight ahead) • Посочва начините за контрол на фазите на движение • Описва ролята на броя кадри за контрол на времето |
Умения
|
Използва свиване и разтягане, подготвителни и последващи движения, ускорение и забавяне и дъговидна траектория
Прилага принципа на сценичност за ясно предаване на идея, емоция, действие Преувеличава движения и характери Предава реалистично формите на обекти и герои Анимира последователно и от поза до поза Контролира продължителността на действието |
Компетентности
|
• Способен е да използва прецизно основните принципи на анимацията в проект |
ЕРУ 5 Представяне на идеи чрез рисуване | |
Резултат от учене
5.1: |
Избира техники за рисуване |
Знания | Изброява видовете графични техники
Описва видовете живописни техники Посочва средства и инструменти за създаване на графична композиция Изброява необходимите за дейността дигитални инструменти |
Умения
|
Избира подходящи инструменти и техники за изграждане на визуална композиция
Проучва средствата и техниките в съществуващи графични проекти |
Компетентности
|
• Способен е самостоятелно да подбере изобразителни инструменти и техники, като аргументира избора си на средства за рисуване |
Резултат от учене
5.2:
|
Пресъздава заобикалящата среда с визуални средства |
Знания | • Посочва основните видове перспектива
• Интерпретира формата чрез различните графични средства, материали и техники • Описва формоизграждащите елементи: линия, щрих, петно, растери, фактури • Изброява техники за изграждане на светлосянка и обем • Дефинира идеята за визуално тегло на елементите в композиция • Познава пропорциите и зависимостите в човешкото тяло |
Умения
|
Демонстрира пространствено-образно мислене
Прилага техники за постигане на обем на елементи в композицията Интерпретира приложението на закона за „златното сечение“ в композиция Представя графично елементите на композицията Помества композицията в определен формат Изобразява точно пропорциите на човешкото тяло в различни пози |
Компетентности
|
• Способен е прецизно да композира и пресъздава заобикалящата го среда чрез средства и техники, употребени самостоятелно и в комбинация |
Резултат от учене
5.4:
|
Изследва етапите на движение на обект чрез рисуване |
Знания | Познава подходи за стилизиране и обобщаване на формата
Посочва средства и методи (аналогови и дигитални) за бързи скици Описва изменението на формата на обект при движение Идентифицира ключови фази в движението |
Умения
|
Използва класически инструменти и техники за бързи скици и ескизи
Използва дигитални инструменти и техники Представя стилизиран образ на идея, понятие или обект чрез визуални средства Изобразява фазите на движение на обект чрез поредица от скици |
Компетентности
|
• Способен е точно да изобрази ключовите фази при движение на обект |
ЕРУ 6. Растерна и векторна графика | |
Резултат от учене
6.1: |
Притежава познания за видовете компютърна графика |
Знания | • Посочва характеристиките на растерната графика
• Описва особеностите на векторната графика • Посочва типичните приложения на видовете графика • Изброява софтуерните продукти за обработка на различните видове компютърна графика • Описва изискванията към изображенията според употребата им (WEB, видео, анимация, 3D и др.) • Изброява графичните файлови формати и техните характеристики |
Умения
|
Разграничава приложимостта на видовете компютърна графика
Работи с програми за обработка на растерна графика Работи с програми за обработка на векторна графика Предвижда влиянието на параметрите на изображението върху крайния резултат Избира подходящи файлови формати |
Компетентности
|
Способен е да избере точно софтуерен продукт според вида графика при създаването на проект
Способен е самостоятелно да определи оптимални размер, резолюция, цветови модел и формат при обработка на изображения |
Резултат от учене
6.2: |
Създава растерни изображения със специализиран софтуер |
Знания | Познава инструментите на програмите за обработка на изображения
Разбира въздействието на техниките за манипулация и трансформация на елементите на изображение Посочва настройките на инструментите за рисуване според употребата им Описва подходите за създаване на текстури Изброява средства за постигане на илюзия за обем на формата Назовава етапите при създаване на изображение от скица до завършен продукт |
Умения
|
• Редактира елементи на изображение чрез селектиране, изрязване, завъртане, изкривяване, мащабиране и др.
• Извършва цветови корекции на изображения • Нанася светлинни корекции на изображения • Ретушира изображения • Прилага специфични ефекти към изображение • Намира решение за цветни комбинации и преливания за създаване на обем и атмосфера • Създава текстури • Развива творческа идея от скица до краен продукт |
Компетентности
|
• Способен е да създаде изображения със средствата на растерната графика по задание, като прилага различни техники |
Резултат от учене
6.3:
|
Изгражда изображения със средствата на векторната графика |
Знания | Посочва инструментите за създаване на форми в програмите за векторна графика
Описва методите за трансформация, сливане, изрязване, сечение в процеса на формообразуване Назовава подходите за стилизация на образ, идея, понятие Обяснява употребата и приложението на кривите на Безие във векторната графика |
Умения
|
Прилага добри практики за векторизация на растерни изображения според особеностите им
Комбинира прости форми чрез сливане, изрязване, сечение и трансформация в изграждането на композиция Създава обобщени образи на обект, понятие и идея с подходящ метод за стилизация |
Компетентности
|
• Способен е прецизно да създава и трансформира форми и обекти във векторна среда, като стилизира обект, понятие и идея по задание |
ЕРУ 7 Процес на планиране и проучване на елементите за анимационен проект | |
Резултат от учене
7.1:
|
Следва етапите при създаване на аудио-визуален проект |
Знания | Описва етапите при изграждане на анимационен проект от идея до завършен продукт
Обяснява ролята на публиката в избора на тема и съдържание на проекта Изброява ролите на участниците в създаване на аудио-визуален проект Подбира материали и средства за изпълнение на проекта при определен бюджет и срок |
Умения
|
Предлага стратегия за изграждане на проект по задание
Избира тема за проекта Спазва последователността от дейности, за да се вмести в договорен срок Разработва варианти за изпълнение на проекта в рамките на определен бюджет |
Компетентности
|
• Способен е в екип да участва в планирането на необходимия реквизит за отделните етапи от създаването на проекта при спазване на определен бюджет и срок |
Резултат от учене
7.2:
|
Проучва темата за кратък аудио-визуален проект |
Знания | Изброява методи за генериране на творчески идеи за анимационен проект
Описва особеностите в изграждането на сюжет Обяснява ролята на ключовите елементи при разказване на история: герои, обстановка, конфликт, тема Дава примери за функцията на звука и музиката за засилване на емоционалното въздействие на аудио-визуалния проект |
Умения
|
Участва в „мозъчни атаки“, асоциативни, ролеви, ситуационни игри за генериране на идеи
Избира герои, които отговарят на темата Създава кратка история с ясен конфликт Прави проучване на епохата и средата на действието Отбелязва важни символи, културни особености, свързани с темата • Подбира подходящи звукови ефекти за действието • Предлага музика за озвучаване на историята |
Компетентности
|
• Създава въздействаща история с ясна тема, като проучва особеностите на епохата и средата |
Резултат от учене
7.3: |
Създава дизайн на елементите за анимационния проект |
Знания | Посочва необходимостта от единен стил в дизайна на елементи за анимационен проект
Изброява стъпките в процеса на създаване на герои за анимация (проучване, скициране, развитие, пози, оцветяване, емоции) Назовава добрите практики в дизайна на герои Описва връзката между атмосферата на сцената и дизайна на средата Обяснява ролята на цветовете и цветните комбинации при създаване на атмосфера Описва функцията на шрифта в дизайна на надписи за анимационен проект |
Умения
|
Скицира варианти за локации, обекти и образи
Прилага единен стил при изграждането на герои и среда Предлага дизайн на герой, включващ основни пози, изражения и цветна схема Спазва добрите практики за дизайн на обекти за анимация Прилага принципите на композицията в дизайна на среда Съставя цветни варианти за среда, съобразени с психологическото и емоционалното въздействие на цветовете Съобразява избора на шрифта с особеностите на проекта |
Компетентности
|
• Способен е самостоятелно и в екип да изгради въздействащ дизайн на среда, герои и други елементи за анимационен проект, като се придържа към стила и темата |
Резултат от учене
7.4: |
Създава сториборд за кратък аудио-визуален проект |
Знания | • Описва подходите за визуално предаване на послание
• Изброява типовете план – крупен, близък, среден, общ, кадри със засечка през рамо и др. • Различава особеностите в композицията на сцена с един, два или повече герои • Идентифицира главните герои, техните действия и емоции • Обяснява ролята на осветлението за създаване на настроение в сцената • Посочва ролята на средата и декорите в сцената за усилване на посланието |
Умения
|
Изследва последователността на разказване на история и ролята й в създаването на сториборд
Избира сцени, които предават ясно последователността на събитията в историята Композира елементите на сцената – герои, среда и др. Представя важните моменти от действието в подходящ план Използва действията и емоциите на героите, за да предаде посланието на проекта Прилага светлина за усилване на визуалното въздействие Подкрепя визуалното представяне с подробни пояснителни бележки |
Компетентности
|
• Самостоятелно и в екип създава подробен сториборд, предаващ ясно посланието в последователни сцени, като обръща внимание на необходимите герои и гледни точки за разказването на историята |
ЕРУ 8 Изгражда мултимедиен проект в 2D среда | |
Резултат от учене
8.1:
|
Познава изискванията към софтуера и хардуера за създаване на 2D анимирани образи |
Знания | Изброява видовете периферни устройства (скенер, таблет, принтер и др.), необходими в работата
Описва изискванията към хардуера за работа с продукти за 2D анимация Посочва специализиран софтуер за създаване на компютърна 2D анимация Описва особеностите на продуктите за 2D анимация • Изброява файлови формати за анимация и техните характеристики • Познава лицензионните ограничения при използване на софтуер |
Умения
|
Настройва необходимите за работа периферни устройства
Избира подходящ софтуер за създаване на 2D анимация Работи с програми за създаване на аудио-визуално съдържание Избира подходящи файлови формати Спазва лицензионните ограничения при работа със софтуер |
Компетентности
|
• Избира подходящ софтуер и хардуер за създаване на 2D анимация за изпълнение на проект в рамките на определения бюджет и срок |
Резултат от учене
8.2: |
Идентифицира компонентите на работната среда за 2D анимация |
Знания | Изброява изискванията към документа (сцената, stage, работното пространство) според приложението на проекта
Описва връзката между покадровата честота и медията за възпроизвеждане на анимационния проект Познава ролята на времедиаграмата (Timeline) в процеса на анимиране Описва необходимостта от работа със слоеве за гъвкаво управление на компонентите в анимацията Посочва възможности за вмъкване на готови елементи, изработени предварително Изброява възможностите при подготовка на проекта за възпроизвеждане |
Умения | Настройва документа според изискванията на проекта
Съобразява се с медията при задаване на покадровата честота Проследява изменението на обектите във времето във времедиаграмата Организира съдържанието на проекта в стройна структура от слоеве Импортира елементи за целите на проекта Избира подходящ формат и настройки при експортиране на аудиовизуалния проект |
Компетентности | • Способен е прецизно да организира елементите на аудио-визуалния проект в 2D среда |
Резултат от учене
8.3:
|
Създава движещи се графики |
Знания | Посочва инструменти за създаване на обекти
Описва възможностите за формообразуване чрез сливане и изрязване на обекти в софтуера за анимация Обяснява подходите за стилизация на форми, фигури, обекти Описва методите за управление на движение, мащабиране, деформация, въртене, промяна на цвета на обект в 2D софтуер за анимация Назовава приложението на типовете кадри в анимацията Изрежда предимствата и недостатъците на покадровата анимация ( frame by frame) и анимацията с междинно кадриране (tweening) Описва методите за съчетаване на звук, движение и графика |
Умения
|
Създава елементи с подходящи инструменти
Комбинира обекти в по-сложни форми Използва ключови кадри, за да покаже промяна в състоянието на обекта във времето Използва покадрова анимация на обект Създава илюзия за движение чрез методите за междинно кадриране Спазва основните принципи на анимацията в проекта Добавя подходящи звукови ефекти и музика към проекта |
Компетентности
|
• Самостоятелно и в екип комбинира графики, движение и звук в кратък аудио-визуален проект, като се придържа към общото послание и тема |
ЕРУ 9 Създава мултимедиен проект в 3D среда | |
Резултат от учене
9.1: |
Описва елементите на работната среда |
Знания | Описва особеностите на 3D графиката
Идентифицира предимствата и ограниченията на 3D графиката в сравнение с 2D графиката Изброява елементите на работната среда в софтуера за 3D анимация • Обяснява връзката между покадровата честота, резолюцията и възпроизвеждащото устройство • Изброява графични файлови формати • Дефинира понятието видео компресия |
Умения
|
Избира оптимален 3D софтуер за изпълнението на проект в рамките на бюджет и срок
Работи със софтуер за 3D графика Настройва покадрова честота и резолюция спрямо възпроизвеждащото устройство Експортира проекти в подходящи файлови формати Избира оптимален кодек |
Компетентности
|
• Настройва оптимални параметри в софтуера за 3D графика според изискванията на проекта и възпроизвеждащото устройство |
Резултат от учене
9.2: |
Изгражда 3D обекти |
Знания | Дефинира полигонален и NURBS модел за създаване на триизмерни повърхности
Описва инструментите за създаване на геометрични примитиви в програмите за 3D графика Изброява подходите за създаване на обемни обекти (екструзия, ротация и др.) Описва особеностите в процеса на формообразуване чрез трансформация, обединение, изваждане, сечение на обемни обекти Обяснява процеса на създаване на текстури, цвят и светлина за триизмерни форми |
Умения
|
Създава 3D обекти чрез използването на примитиви
Прилага методите за създаване на триизмерна форма на базата на двуизмерен обект Изгражда по-сложни форми чрез трансформация, обединение, изваждане, сечение Редактира вече изработени модели Управлява карти за текстура, цвят, светлина на обектите в подходящ софтуер |
Компетентности
|
Самостоятелно и в екип създава триизмерен модел на прост обект, като се стреми към реалистично представяне на формата и материалите
Способен е да обработва вече създадени модели за оригинални проекти |
Резултат от учене
9.3: |
Прилага движение към триизмерни обекти |
Знания | Описва приложението на основните принципи на анимацията в 3D
Изрежда предимствата и недостатъците на трите вида 3D анимация: анимация с ключови кадри (keyframed animation), с улавяне на движението (motion capture) и процедурна анимация (procedural animation) Описва процеса по създаване на система от контролери (rig) за управление на движението и деформацията на формите Познава ролята на времедиаграмата (Timeline) в процеса на анимиране Назовава приложението на ключовите кадри (keyframe) в анимацията Описва методите за настройване на автоматично създадените междинни кадри в софтуера за 3D анимация |
Умения
|
Подготвя обект за движение, като създава проста система от контролери
Създава ключови пози на обекта, отразяващи основните етапи на движението Използва ключови кадри, за да покаже промяна в състоянието на обекта във времето Спазва основните принципи на анимацията в проекта |
Компетентности
|
• Самостоятелно и в екип създава кратка анимация на 3D обект, прилагайки основните принципи на анимацията за реализъм и емоция |
№ | Видове професионална подготовка
учебни предмети |
Брой учебни часове |
Раздел А. Задължителни учебни часове | ||
ТЕОРЕТИЧНО ОБУЧЕНИЕ | ||
Раздел А1. Обща професионална подготовка | ||
Здравословни и безопасни условия на труд | ||
Икономика | ||
Предприемачество | ||
Раздел А2. Отраслова професионална подготовка | ||
Чужд език по професията – английски език | ||
Информационни и комуникационни технологии | ||
История на изкуството | ||
Компютърна графика | ||
Рисуване | ||
Предпечатна подготовка | ||
Фотография и видеотехника | ||
Раздел А3. Специфична професионална подготовка | ||
Компютърна анимация | ||
Графичен дизайн | ||
WEB дизайн | ||
Мултимедийни технологии | ||
Рисуване | ||
Комбинаторика и цветознание | ||
Анимационна режисура | ||
Кино | ||
ПРАКТИЧЕСКО ОБУЧЕНИЕ | ||
Раздел А3. Учебна практика по специфична професионална подготовка: | ||
Компютърна анимация | ||
Операторство | ||
WEB дизайн | ||
Производствена практика | ||
Раздел Б. Избираеми учебни часове | ||
Разширена професионална подготовка | ||
Перспектива | ||
Перспектива теория | ||
Перспектива практика | ||
Бизнес комуникации | ||
Бизнес комуникации теория | ||
Бизнес комуникации практика |